🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذهن آشفته

(ثبت: 270300) خرداد 22, 1403 

 

ذهن آشفته یارم به زمان قافیه را باخت و رفت

بیصدا بر جگر سوختهٔ ثانیه ها تاخت و رفت

همنشین شبِ تار دل ما بود ولی

بی وفا پیکر دلسوخته درحاشیه اَنداخت و رفت

 

حسن سهرابی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 22, 1403

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🌷

  2. صفا یغمایی

    خرداد 22, 1403

    درودتان
    بسیارزیباست.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا