🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاه قلبت مرا حساب می کنی؟

(ثبت: 240056) تیر 1, 1400 

 

عشق را در چشمان تو نوشیدم
هر از گاهی
در دورترین نقطه قلبت قدم زدم
تو را بی صدا صدا کردم
تو را عشق خودم صدا کردم
صدایم باش
صدای بی صدایم باش
تو را جان خودم خطاب کردم
تو را ملکه شعرهایم حساب کردم
اما تو شاه قلبت مرا حساب می کنی؟
اما تو گاهی نیم نگاهی به من می کنی؟
حساب کتابم خوب نیست اصلا
نمیدانم چرا عشقی که دارم به تو
سودی ندارد
میدانم که آخر در این عشق
ورشکست می شوم

#مجید_محمدی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. بداهه تقدیم شما شاعر گرامی
    مستی به دلم دارم
    از خواندن شعر هایت
    پیمانه بدادی تو
    با شعر اهورایی
    🌹🌹🌹🌹

    • مجید محمدی

      تیر 1, 1400

      درود بر شما فرهیخته عزیز ممنونم از نگاه و مهر زیباتون🙏🙏❤❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا