🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبانگاه

(ثبت: 241613) شهریور 28, 1400 

 

شب بود
رود در دل جنگل
آرام
عشق را زمزمه می کرد
من
چشم به راه نور
در اوهام
رگ هایم از خواب دور
دیدم
صبح می شد
سبزه
عطر خنک شبنم را
مز مزه می کرد
درختان
از
آواز گنجشکان
سرمست
با رقص هر شاخه
در گوش نسیم
شعر می گفتند
خورشید
لبخند ملیحی زد
روز
در چشم دنیا
غلطید
امید
رنگ پاشید
بر لب غنچه های نازک دل
زندگی
در چشمانم
شکوفا شد

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    شهریور 29, 1400

    🏵️🌷🏵️🌷🏵️🌷🏵️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا