🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شط شراب…

(ثبت: 216177) مهر 21, 1398 
شط شراب…

لطفی کن و در شط شرابم انداز
دیوانه ی خوابم، زربابم انداز
در مسند قدرتم دمی رنگ نباز
من مست می ام ز پیچ و تابم انداز

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهر 21, 1398

    درود بر شما
    بانو ایزد سرشت گرامی
    رباعی زیبایی سروده اید
    احسنت
    ………‌بداهه ای تقدیم:

    یک رشته ز نور آفتابم انداز
    بر مستی و شور و التهابم انداز
    دیوانه غمزه نگاهی شده ام
    یکبار دگر ز رخ نقابم انداز

    🌿🌺🌺🌺🌺🌺

  2. علی معصومی

    مهر 21, 1398

    درود بر شما
    بانو ایزد سرشت گرامی
    رباعی زیبایی سروده اید
    احسنت
    ………‌بداهه ای تقدیم:

    یک رشته ز نور آفتابم انداز
    بر مستی و شور و التهابم انداز
    دیوانه غمزه نگاهی شده ام
    یکبار دگر ز رخ نقابم انداز

    🌿🌷🌷🌷🌷🌷

  3. عظیمه ایرانپور

    مهر 21, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز💐

  4. سلام و درودها

    سرکار خانم ایزد سرشت

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌈

    همچو شمعی گر تو را پروانه ای
    از خِرد بیگانه چون دیوانه ای

    اخگری باشی بپاشی نور را
    خود کنی ایثار بر بیگانه ای

    ولی اله بایبوردی

    21 / 07 / 1398

    🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا