🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعری از دختر بابا

(ثبت: 233938) آذر 7, 1399 

 

حواستون جمع کنید
ویروس، ویروس جدید
اومده توی کشور
باید که ماسک بزنید
فاصلتون حفظ کنید
مراقب هم باشید
دستکش تو دست بذارید
از خونه بیرون نرید
زیاد به هم دست ندید
رو اشیا دست نزنید
وقتی عطسه می کنید
جلوی دهان بگیرید
چون که ویروس اومده
اصلا مهمونی نرید
تا که سالم بمونید
ویروس رو شکست بدید

حانیه رضاپور‌‌‌
کلاس دوم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. آرزوی سلامتی و موفقیت بیش از پیش برای این عزیز سراینده ی خردسال
    ❤️🙏

  2. خیلی عالیست 🌿🌿🌿💐💐💐🌹🌹🌹

  3. درود بر دختر شعر و ادب

    ماشالله به این ذوق

    امید وارم با کمک پدر و همت بالا روزی از این قلم بهترین ها را بخوانیم

    💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا