🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعری سبز/ چندآهنگ

(ثبت: 225227) فروردین 29, 1399 

 

در هوای خاطراتِ او/
ماتِ او/
یا به جذبه ی صفات او/
سرخوش از نگاهِ التفاتِ او/
می روم ز گلبُنی به گلبُنی/
می پرم ز شاخه ای به شاخه ای.//

اما افسوس!/
در این چار دیواری/
زندانیِ خیال ام/
آری؛ زندانیِ خیال/
اما جایی که خیالش هست/
آیا جمالش نیست؟/
حتما باید راهی باشد/
از دودِ آه تا آتشِ نگاه/
از سایه تا نور/
آی دورِ نزدیک! آی پنهانِ پر حضور!/
آه! راهی نشانم بده/
آی دلپناه!/
راه، راه، راه مستقیم/
تا بیافتم این چنین به راه/
تا وصال.///

(شعر سبز/چندآهنگ، گونه ای میانه ی سپید و نیمایی ست که ….)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا