🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر تو

(ثبت: 225254) فروردین 25, 1399 

 

شعر تو کم از حافظ شیرازی نیست
ای عشق دلم زمین گلبازی نیست

امشب که هوای قلب من بارانی ست
چشم تو برای دیدنم راضی نیست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 25, 1399

    سلام جانم
    ممنونم از اشتراک گذاری
    ماناباشید به مهر🙏💐

  2. حانیه شجاعی

    فروردین 25, 1399

    سلام🌹🌹درود بر شما❤️❤️😊😊

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 26, 1399

    ماشاالله حانیه خانم گل🌹🌹🌹

  4. آبان 8, 1401

    احسنت گلم همیشه موفق باشی تندرست ♥️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا