🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیمار قلبت

(ثبت: 226129) اردیبهشت 13, 1399 

 

بیا جانم که جانانم تو هستی
دلم خشک و بهارانم تو هستی
منم بیمار قلبت ای طبیبم
به درد عشق، درمانم تو هستی

 

 

 

نظرها
  1. کامبیز شادلو

    اردیبهشت 13, 1399

    درودبرشما

  2. لیلا طیبی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود و ادب

    وقت بخیر

    زیبا سروده‌های شما جذاب و زیبا و لذت بخش اند

    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید
    🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا