🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دروغ پینوکیویی

(ثبت: 225662) اردیبهشت 3, 1399 

 

فراموش کردنت
دروغی پینوکیویی بود
و حالا بینی ام نه
تنهایی ام چقدر
دراز شده است…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    اردیبهشت 3, 1399

    درود جانم
    آفرین
    ❤️❤️
    مانا باشید به مهر

    • حانیه شجاعی

      اردیبهشت 12, 1399

      ممنونم خوهر شاعرم❤️🙏🌈

  2. تیر 4, 1401

    احسنت حانیه جان موفق باشی دانش آموز خوبم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا