🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر کودکانه امام زمان (عج)

(ثبت: 267127) دی 28, 1402 
شعر کودکانه امام زمان (عج)

شعر کودکانه امام زمان (عج)

دیشب تو را بِدیدَم
در خوابی خوب و شیرین

ای صاحبَ الزَّمانم (عج)
ای آرزوی دیرین

گفتم عزیزِ زهرا (س)
از ما مگر چه دیدین !

که غایب از نظر ها
غیبت رو بر گُزیدین ؟

گفتی تو با محبت :
شما ها بهترینین

شما که طعمِ تلخِ
صبوری و چِشیدین

دعا کنید برا من
شاید یه روز شنیدین

که انتظار سر اومد
اِمامِتون رو دیدین

گفتم امامِ خوبم
شما چه بی نظیرین

شما شبیه چشمه
تو قلبِ یک کویرین

گفتم بیا عزیزم
بیا اُمیدِ شیرین

تا انتقامِ خونِ
شهیدا رو بِگیرین

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا