🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر کودکانه امانت داری

(ثبت: 267541) بهمن 16, 1402 
شعر کودکانه امانت داری

شعر کودکانه امانت داری

سلام عزیزِ قلبم
سلام اُمیدِ خونه

می‌خوام بِگم بَرات از
یه کارِ بَس نِمونه

که هر گُلی مثلِ تو
باید اون و بِدونه

اگه یه روز رَفیقِت
که خیلی مهربونه

از تو بِخواد که چند روز
توپِش پیشِت بِمونه

اَمانَت و قبول کُن
بی عُذر و بی بهونه

بگو به روی چشمم
سالم پیشَم می مونه

تا هر زمان که خواستی
توپِت پیشَم مهمونه

این کارِ تو عزیزم
کمک به دیگرونه

همین امانت داری
خوبی تو می رسونه

پاداشِ کارِ تو با
خدای آسمونه

خدای مهربونِ
زمین و کهکشونه

اینَم یادت بِمونه
که بهترین نِمونه

واسه امانت داری
تو کُلِّ این زمونه

فقط رسولِ اکرم (ص)
نبیّ ِ مهربونه

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا