🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر کودکانه عید مبعث

(ثبت: 267605) بهمن 19, 1402 

شعر کودکانه عید مبعث

مبعث یه روزِ زیبا
یه عیدِ خیلی شادِ

تمومِ غم ها امروز
رَها تو دستِ بادِ

این اتفاق تو مَکّه
برای ما فُتادِ

تو شهری که میگفتن
شهری پُر از فِسادِ

خدا که دید تو دنیا
ظلم و ستم زیادِ

بازارِ مهربونی
بی رونق و کِسادِ

برای شهرِ مَکّه
شهری که در فسادِ

پیامبری فرستاد
که مردِ عدل و دادِ

دشمن می‌گفت مُحمّد (ص)
یه مردِ بی سوادِ

ولی خدا به او داد
یه علمِ فوق‌العادِه

او آخرین نَبی تا
قیامت و مَعادِ

رسالتِ پیامبر
اخلاق و اِتحادِ

ایمان به حق تعالیٰ
توحید و اعتقادِ

مبارزه با شِرک و
با کُفر و اِرتِدادِ

با مَستی و گناه و
با تَبعیضِ نِژادِ

خلاصه اینکه با او
دل از غَما آزادِ

بهشت و آخرت هم
به لطفِ او آبادِ

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا