🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر کودکانه فلسطین

(ثبت: 264599) مهر 21, 1402 

فلسطین

از آسمونْ امشب
گُلوله می باره

یه وقتایی موشک
یه وقتا خُمپاره

به زیرِ هر سَقفی
یه کودکی داره

با اِسترس هر شب
بُمبارو میشْماره

وَ مادرش او را
همیشه هَمواره

به دستِ پُر مِهرِ
خدایی میسپاره

که مهربونیِ او
همیشه بِسیاره

من آنْ فِلسطینم
که آرزو داره

بیگانه از خاکش
بیرون بِره آره

به لُطفِ اللّه و
تلاشِ چند باره

فلسطین از امروز
پیروزِ پِیکاره

نداره اسرائیل
دِگَر رَهِ چاره

نداره هیچ رنگی
به رویِ رُخساره

چرا که این ملّت
آمادگی داره

برای جنگیدن
با اسرائیل آره

دعای خیرِ ما
همیشه همواره

پیروزیِ اسلام
علیه کُفّارِه

* برای پیروزی فلسطین و قدس شریف دعا کنیم *

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما
    به امید پیروزی حق

  2. مجید

    آبان 15, 1402

    خیلی خوب بود من این رونوشتم نشان معلمم دادم گفت خیلی خوب

    • علیرضا قاسمی

      آبان 15, 1402

      متشکرم آقا مجید گُل ، خدا رو شکر که دوست داشتید

      لطفاً عضو کانال ایتای بنده هم بشوید تا از اشعار جدیدمون استفاده کنید

      https://eitaa.com/sherekoodak2022

  3. عالی بود

    آبان 19, 1402

  4. آذر 1, 1402

    سلام ،خدا قوت

    ببخشید بنده ازیه تیکه شعرتون استفاده کردم و مقداری هم تغییرش دادم ،،برای سرود پیش دبستان ،،حلال کنید
    اگر ناراضی هستید ،بفرمایید تا استفاده نکنم

    • علیرضا قاسمی

      آذر 3, 1402

      خواهش میکنم ، هیچ اشکالی نداره ، ممنونم که از شعر بنده حقیر استفاده نمودید

      لطفاً عضو کانال ایتای ما هم بشوید :
      https://eitaa.com/sherekoodak2022

  5. دی 15, 1402

    خیلی شعر زیبا و معنی داری بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا