🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 237513) فروردین 17, 1400 
شعر

 

جرعه جرعه
غزل می نوشد
بهار
از سرانگشتان شعرم
مست می شوند قافیه ها
بی قرار و رقصان
در تمنای سپیدی دفتر

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 17, 1400

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا