🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 267099) دی 27, 1402 

 

من آن شعری ام

که خواندنش را کسی بلد نیست….

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 27, 1402

    سلام

    شعری کوتاه تنها با 31 حرف ولی کهکشانی حرف در آن نهفته است

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا