🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شمس را کی شمعکی روشن کند؟

(ثبت: 4282) خرداد 26, 1396 
شمس را کی شمعکی روشن کند؟

‍ ازحقارت هرقلم لرزان شود
دفتراز نالایقی پنهان شود

کی به چشم آیدشکر پیش عسل؟
کی یمی گنجانده درلیوان شود؟

چشم اندیشه زخیز این خلاء
بین بحرواژه ها حیران شود
شمس را کی شمعکی روشن کند؟
” هستی” از “نقطه” مگر اذعان شود؟

آنکه دارد نامی از نام خدا
قاتلش یک بی خدا بتوان شود!

کی تواندخاک، وصف از گُل کند
شعر”حوری ” رامدد رحمان شود!

ازعلی(ع) توصیف کردن سهل نیست
کعبه شرحش داد اگر امعان شود! 

شعر از:  زهرا نادری