🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شور بی باکی

(ثبت: 216060) مهر 19, 1398 

بنام خدا

اگر دلت شده سرتاسرش پر از پاکی
رقیّه روی دلت کرده است حکّاکی

ابوتراب تو را درس سادگی آموخت
ابوتراب خودش بود آدمی خاکی

شما که روی زمین جا برایتان کم بود
به لطف حضرت زهرا شدید افلاکی

به ذوالجناح سواری به ذوالجناح حسین
که در مقابل دشمن همیشه چالاکی

به دست‌های ابالفضل بسته‌ای تو دخیل
که این چنین شده‌ای مستِ شورِ بی‌باکی

درون هر رگ تو خون به جوش آمده است
همان زمان که به دینت شدست هتاکی

خدا کند که همه عازم جهاد شویم
شبیه شیخ نمر، مثل شیخ زکزاکی

……………………..-_
علی رفیعی وردنجانی
۱۳۹۸/۰۷/۱۸

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. ابوتراب تو را درس سادگی آموخت
    ابوتراب خودش بود آدمی خاکی

    سلام و درودها

    استاد رفیعی عزیز

    اجرتان با اولیا ءالله

    تقدیمی : 🌺🌹🌺

    دل به پاکی نقش بندد تا که فارغ از جهان
    در درون دل کائناتی مِهر خوبان حک هان

    یادی از مؤلا علی شد خاک را بودش پدر
    یاد زهرایی کنم ، هم کفو او ،بس مهربان

    ابن خاکی را کنی یادی حسینی تشنه لب
    مَهر مادر آب بودش ، آب جاری در میان
    .
    .
    .
    .
    .
    ولی اله بایبوردی

    19 / 07 / 1398

    🌺🌺🌹❤️🌹🌺🌺

  2. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 19, 1398

    🌹🌹🌹در پناه خدا

  3. سلام و درود
    استاد رفیعی عزیز……عالیست بزرگوار….آجرکالله 🌺🌺

  4. علی معصومی

    مهر 20, 1398

    درود ارادت
    جناب رفیعی نازنین
    🌿🌺🌺🌺🌺🌺🌺💐

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا