🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکرانه ی عشق

(ثبت: 268500) اسفند 29, 1402 

 

آخرین برگ از دفتر زمستان
ورق می خورد
و رایحه ی مهر
از انتهای کوچه ی اسفند
به مشام می رسد
دیگر گذشت
آن ازدحام دلشوره های تلخ
و آن نیمکت های پوشیده از برف
اینک بهار
مژده ی حلاوت نگاهت را
به قلبم می دهد
تا به شکرانه ی این عشق
ترنم باران را
به نظاره بنشینیم

 

#مجید_رفیع_زاد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود بر شما
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید

    • مجید رفیع زاد

      فروردین 3, 1403

      درود بر شما جناب گیوه چیان
      سپاسگزارم از حضور پر مهرتان
      سال نو و بهار قرآن و طبیعت بر شما و خانواده ی محترمتان مبارک باشه
      🌹🌸🌹🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا