🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل سبز

(ثبت: 268685) فروردین 9, 1403 

 

جاودانه ترین بهار
لذت دیدار توست
بیا با عطر نفس هایت
مرا به صرف عشق
مهمان کن
تا که در آستانه ی
این فصل سبز
شکوفه ی احساس مان را
جشن بگیریم

#مجید_رفیع_زاد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 9, 1403

    درود بر شما
    پر از امید و شادمانی
    🌺🌸🌺🌸🌿🍃

    • مجید رفیع زاد

      فروردین 9, 1403

      درود و احترام خدمت بانو خیاط پیشه گرامی
      سال نو و بهار طبیعت بر شما و خانواده ی محترمتان مبارک
      سلامت باشید بسیار متشکرم از محبت های شما
      🙏🌹🌺🌹🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا