🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مجید رفیع زاد

 

به دیدنم‌ بیا

خوانش: 31

سپاس: 1

مجید رفیع زاد

فصل سبز

مجید رفیع زاد 09 فروردین 1403

 

جاودانه ترین بهار

خوانش: 37

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

آخرین برگ از دفتر زمستان

خوانش: 57

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

حبس ابد می خواهم !

خوانش: 68

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

لحظه هایم را به پایت سوزاندم

خوانش: 52

سپاس: 1

 

در هوای ابری فراق

خوانش: 84

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

دست هایت

خوانش: 61

سپاس: 1

 

شادی جاودانه ای دارم

خوانش: 56

سپاس: 1

 

یلدا ، نوروز ، بهار

خوانش: 72

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

آذر است و آخرین نفس های پاییز

و من همراه برگ هایی بی جان

خوانش: 104

سپاس: 1

 

در خلوت خیالم

خوانش: 69

سپاس: 0

 

بهانه ات را می گیرد

خوانش: 77

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

در غربت هر غروب

خوانش: 84

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

گفتی که از نسل آدمیم

خوانش: 47

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

پاییز است

خوانش: 71

سپاس: 0

 

بی تو نفس می کشم و عمر تباه می کنم

غزل

خوانش: 105

سپاس: 1

 

حرمت احساسم را نگه دار

خوانش: 88

سپاس: 0

 

قسم به شکوفایی لبخند

خوانش: 107

سپاس: 1

مجید رفیع زاد

پیر

مجید رفیع زاد 04 آبان 1402

 

هر چقدر عشق را

خوانش: 112

سپاس: 2

 

در جستجوی قدم هایت

خوانش: 119

سپاس: 2