🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صداقت نیست

(ثبت: 220231) دی 9, 1398 

 

همه حرف از صداقت میزنند اما صداقت نیست
بظاهر دوست، در باطن کسی اهل رفاقت نیست

چرا آن کس که خوبی می کند خوبی نمی بیند
اگر بد کرد می گویند بی شک، با لیاقت نیست

نمی فهمد کسی فرق میان حق و نا حق را
که هرکس حق شود سرلوحه ی کارش حماقت نیست

چرا قلبی برای مهر ورزیدن نمی لرزد
که هر دلتنگ درمانش فقط مهر است، طاقت نیست

من از ظاهرپرستان زمانه خوب فهمیدم
که خوبی در دل و جان است، در فن بلاغت نیست

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. که خوبی در دل و جان است، در فن بلاغت نیست

    درود 💐💐

  2. علی معصومی

    دی 9, 1398

    🌺🌸🌷🌸🌺🌸🌷🌸🌷🌸👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا