🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صرفه‌جویی در مصرف آب

(ثبت: 265876) آذر 4, 1402 

 

ای بچه خوب و باهوش

هرگز نکن فراموش

مصرف بی رویه

کار خیلی بدیه

وقتی حمام می‌کنی

یا که مسواک میزنی

زیاد آب و مصرف نکنی

یا که اون اسراف نکنی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):