🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صورت سرخ

(ثبت: 224615) فروردین 11, 1399 

 

صورت سرخ

منشین با من مسکین که غمم بسیار است

پشت سر زخم عمیق و روبرو دیوار است

دیدگانم ز فراق تو چنین گریان است

آ که در هر دو چنین زمزمه ی دیدار است

من همان بسته زبانم که به دنیا آمد

بی گمان جان و دل خسته پی افطار است

چون به شاهی برسی طعنه مزن بی نان را

صورت سُرخی ز سیلی پس این دستار است

تنم از آتش و آذر به فغان است هنوز

دل دلگشته چسان در طلب پیکار است ؟؟

شاهدم بر رخ این خلق پر از ویرانی

نا امیدم مکنید که عاقبتم آوار است

ای سراسر که همه ایمن دورانی لیک

مکنی ناز که الطاف تو از دادار است

باقر رمزی باصر
2/ 12/98 شهسوار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. اله یار خادمیان

    فروردین 11, 1399

    با سلام موفق و موید و منصور باشی جناب باصر بزرگوار🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌺

    • باقر رمزی باصر

      فروردین 11, 1399

      سلام و درود استاد و پیر بزرگوار شعر و ادب
      جناب خادمیان عزیز
      ممنونم از توجه تان

  2. ولی اله بایبوردی

    فروردین 11, 1399

    سلام

    استاد عزیز

    سال نو مبارک

    صورت سرخ با سیلی …

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌈

    همچو مس سرخی ، رخی را زر نما
    کم بها مس را ، بهایی جلوه ها

    اعترافی ما به مس بودن خودی
    بارِ زر شد ، گر نمایان با طلا

    ولی اله بایبوردی

    11 / 01 / 1399

    🌸🌸🌸🍃🌸🌸🌸

    • باقر رمزی باصر

      فروردین 11, 1399

      سلامبه حضرت دوست استاد گرانقدرم
      جناب بایبوردی عزیز
      ممنونم از حضور شما 😘

  3. علی معصومی

    فروردین 11, 1399

    درود بر جناب رمزی نازنین
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌿

  4. مینا یارعلی زاده

    فروردین 12, 1399

    درودتان شاعر گرامی
    ممنونم از اشتراک گذاری
    تندرست و پیروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا