🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طاقچه

(ثبت: 257477) اسفند 29, 1401 

 

بعد از رفتنش
جوانی را بوسیدم و
لب طاقچه گذاشتم !

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 29, 1401

    سلام و درود
    آفرین

    • فروغ گودرزی

      فروردین 3, 1402

      سلام و درود
      سال نو مبارک
      ممنونم که به مهر خواندید بزرگوار

  2. طارق خراسانی

    فروردین 1, 1402

    سلام و درود

    سال نو مبارک
    چه کوتاه زیبایی
    آفرین

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • فروغ گودرزی

      فروردین 3, 1402

      سلام و درود
      سال نو مبارک
      ممنونم که به مهر خواندید بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا