🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 4907) مهر 27, 1396 

 

بنام خدا

برای حضرت مختار

اگر شمشیر ِ
سرخ تو در
نیام می ماند ,
خون پایمال ِ
شیعه می ماند ؟

 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 29, 1396

    درود بر شما

    زنده باشید

  2. با سلام و عرض ادب

    سپاس از شما

    سلامت باشید

    و موفق باشید

    با احترام

  3. علیرضا حکیم

    آبان 1, 1396

    درود گرامی

    زیبا بود

  4. بنام خدا

    با سلام و احترام

    سپاس از حضور شما

    نظر لطف شماست

    موفق باشید