🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 3782) فروردین 15, 1396 

بنام خدا

 

 

کتاب سرخ ِ
عاشورا را
بِبَند
و اشک تابان ِ
سرشار را ,
به باران های
محرّم بسپار !

 

 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):