🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه – روز جمعه

(ثبت: 267475) بهمن 20, 1402 
عاشقانه – روز جمعه

بسمه اللطیف
#رباعی – شماره ۵۱
عاشقانه روز جمعه

 

این جمعه در آسایش آغوش تو باز
جان کرد به بال عشق و مهرت پرواز

تو عشق منی و دوستت دارم من
با من تو بمان همیشه ای مظهر ناز

 

#مهدی_رستگاری
بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
چهاردهم مه سال ۲۰۲۲ میلادی

دفتر شعر روزگاران
۷۳۵

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا