🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه – روز دوشنبه

(ثبت: 267468) بهمن 16, 1402 
عاشقانه – روز دوشنبه

بسمه اللطیف
#رباعی – شماره ۴۷
عاشقانه روز دوشنبه

 

دوشنبه ز عشق تو دلم شد سرشار
من آمدم از راه به شوق دیدار

بگشای در خانه که بی تاب توام
بشتاب به آغوش من آخر دلدار

 

#مهدی_رستگاری
بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
چهاردهم مه سال ۲۰۲۲ میلادی

دفتر شعر روزگاران
۷۳۱

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا