🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه – روز سه شنبه‌

(ثبت: 267470) بهمن 17, 1402 
عاشقانه – روز سه شنبه‌

بسمه اللطیف
#رباعی – شماره ۴۸
عاشقانه روز سه شنبه

 

در روز سه شنبه با خیالات تو من
رفتم به دل باغ و به سیر گلشن

آنجا که به بر کشند گل های عروس
با میل و علاقه شاخه های سوسن

 

#مهدی_رستگاری
بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
چهاردهم مه سال ۲۰۲۲ میلادی

دفتر شعر روزگاران
۷۳۲

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 17, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🍃

    • مهدی رستگاری

      بهمن 18, 1402

      درود و سپاس. لطف دارید بانوی گرامی🌷🌹🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا