🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه – روز پنجشنبه

(ثبت: 267474) بهمن 19, 1402 

بسمه اللطیف
#رباعی – شماره ۵۰
عاشقانه روز پنجشنبه

 

در آخر پنجشنبه مشتاق توام
بی طاقت تیر ابروی طاق توام

شب تا به سحر نیز به رسم عشاق
سرگشته بیکران آفاق توام

 

#مهدی_رستگاری
بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
چهاردهم مه سال ۲۰۲۲ میلادی

دفتر شعر روزگاران
۷۳۴

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا