🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه – روز چهارشنبه

(ثبت: 267472) بهمن 18, 1402 
عاشقانه – روز چهارشنبه

بسمه اللطیف
#رباعی – شماره ۴۹
عاشقانه روز چهار شنبه

 

گردید چهارشنبه و می سوزم
در حسرت روی ماه شب افروزم

در آخر هفته لب به فریاد سکوت
از نعره اشتیاق خود می دوزم

 

#مهدی_رستگاری
بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
چهاردهم مه سال ۲۰۲۲ میلادی

دفتر شعر روزگاران
۷۳۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    بهمن 18, 1402

    درود🌹🌹

    • مهدی رستگاری

      بهمن 21, 1402

      درود و سپاس جناب سید حسینی🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا