🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشق دلسوخته چهار رباعی

(ثبت: 233767) آذر 2, 1399 

 

این عاشق تو عاشق دلسوخته شد
چون دید تو را صورتش افروخته شد
تو چسب حرارتی مگر بودی که
با بوسه ی تو لبش به هم دوخته شد

******************************
من عاشق و مخلصم لب قندت را
شمران و خلیج و دشت و دربند ترا
تعویض نمی کنم به پول دو جهان
یک ذره نسیم کوه الوندت را

******************************
امسال به خانه ی تو نوروزی نیست
یک برگ گل مسئله آموزی نیست
از بس که به خانه برده ای سرما را
در کاسه ی تو آش دهن سوزی نیست

*************************
سختم ولی به شعر گفتن نرمم
توفان غزل رسیده اما گرمم
امروز شما انجمن شعر برو
من منتظر محمد آزرمم

***********************
محمد آذرم یکی از دوستان شاعرم هست
شاعر خوبیست و در نقد شعر هم استاد است
ساکن چناران است ولی تربتی است
و اما مدتیست که قند دارد
و هر روز دیالیز می شود
منتظر پیوند کلیه است
برایش دعا کنید

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹💐💐🌹🌹🌹

    • سلام رشیدی عزیز ممنونم
      سپاس از حضورتان
      شادکام باشید
      💐💐💐💐

  2. درودها جناب عباسی مقدم

    رباعیات زیبایی را سروده ایدو بهره بردم

    با آرزوی سلامتی برای دوست عزیزتان و همه بیماران

    اللهم اشفع کل المریض

    💐💐💐💐💐

    • سلام بزرگوار ممنونم خدا همه مریضها را شفا بدهد
      سپاس از حضورتان شادکام باشید
      🙏🍃🌿💐🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا