🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرسنگی را کشتم

(ثبت: 269824) اردیبهشت 31, 1403 

 

با چوب بلند و سنگ یا با مشتم
یا داخل مشت و گیره انگشتم
یا با دو گلوله از تفنگ سر پر
شلیک شدم گرسنگی را کشتم

می رفت میان نصف شب بر میگشت
با سینی و شبنم رطب بر می گشت
تا باطری ساعت او کم می شد
از ثانیه ها عقب عقب بر میگشت

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 31, 1403

    درود بر شما جناب عباسی
    🌷🌷

  2. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 31, 1403

    درود بر شما
    زیباست
    درمورد رباعی اول
    از نظر مفهوم “شلیک کردم” درسته
    و درصورت نوشتن “شلیک شدم”
    مصرع اول باید اینطور شروع بشه:
    ” ازچوب بلند…”🌷

    • موسی عباسی مقدم

      اردیبهشت 31, 1403

      سلام ایرانپور گرامی حرف شما درسته باید از باشه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا