🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مروارید مرغوب

(ثبت: 270058) خرداد 12, 1403 

 

وقتی نگاهت شاد و لبخند تو مطلوب است
حال دل احوال قلبم واقعا خوب است

هرگاه بیرون می روی از خانه ای زیبا
تا موقع برگشتنت در قلبم آشوب است

هنگام تنهایی که خیلی استرس ذارم
زیبا ترین حرف لبم یاد تو محبوب است

باور بکن بان که قلبی ملتهب دارم
چشمان زیبای تو هنگامی که مرطوب است

قیمت ندارد جنس مروارید چشمانت
چون جنس او از نوع مروارید مرغوب است

موسی عباسی مقدم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 12, 1403

    ساده و شکیل بود . آفرین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا