🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غوغای کلاغان

(ثبت: 269944) خرداد 5, 1403 

 

برای اینکه در منزل بخندانم گل خودرا
چو مجنون دست توفان می سپارم کاکل خودرا

درختم جای بد مستی و غوغای کلاغان شد
به محض اینکه پر دادم ز شاخه بلبل خودرا

گدای عشق می باشم به چشمان رقیبانم
برای این به تن کردم لباس بنجل خودرا

به دست باد و باران عاقبت ویرانه خواهد شد
کسی که از گل و از چوب می سازد پل خودرا

برای اینکه ای زیبا بفهمی حد جوشم را
چو کتری می برم بالا به آتش غلغل خودرا

موسی عباسی مقدم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا