🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشورا

(ثبت: 5604) اسفند 8, 1396 

بنام خدا

 

 

در وصف حضرت سیدالشهدا(ع)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کربلای عشق را
پر از ایثار ,
و قلب ما , شیعیان سرخ
و حیران را ,
پر از شرمندگی کن
و به ما ,  درس شهادت
در راه عشق خدا بده !
ای کشتی ِ نجات عشق ,
ای امام عاشقان ,
ای امام ِ
راه سرخ آیندگان !
 

 

 

 

 

 

سید محمد حسین شرافت مولا

 

سه تخلص  ( نورانی شیرازی  ,   حسین شیرازی  ,   نصرتی )

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    اسفند 8, 1396

    مانا باشید و موفق 

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 4, 1397

    اجرتون با ابا عبدالله(ع)

  3. سلام علیکم

    سپاس از شما

    سلامت باشید

    التماس دعا

    با احترام