🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشورا

(ثبت: 5652) اسفند 15, 1396 

بنام خدا

در وصف حضرت قمر بنی هاشم (ع)

 

 

 

 

 

 

 

 

رود ِ قلب عباس (ع) ,
لب خشک ِ پاره ی
عباس (ع) را تشنه تر می خواهد
و دستان زخمی عباس (ع) ,
نرمی ِ آب فُرات را
فردا ها ,
برای شیعه ی خروشان ,
درس ایثار خواهد داد
ای شمع سرخ ِ
کشته ی عشق  خدا !
پیامبر سرخ ِ شیعه باش !

 

 

 

 

 

 

 

 

سید محمد حسین شرافت مولا

 

سه تخلص  ( نورانی شیرازی  ,   حسین شیرازی  ,   نصرتی )

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):