🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق اساطیری

(ثبت: 228819) تیر 12, 1399 

 

جانم شانس را می‌بینی،،،
یه معشوقه میاد میشه فروغ برای پرویز
آیدا برای شاملو….
شاخه نبات برای حافظ..
ثریا برای شهریار…
دلبر بیا عشق اساطیری ام باش
بیا بمان و هیچ وقت نرو..

بیا کاری کن که من  همان شاعر سنت شکنی باشم
که یک عمر بجای اشک و آه
فقط از لذت ماندن مینویسد،،،

#رامینه_خوشنام ❤️

 

 

 

 

نظرها
  1. درود ها
    بسیار زیبا است
    پاینده باشید

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • رامینه خوشنام

      تیر 12, 1399

      درود و سپاس شاعر گرامی
      زیبا میخوانید مچکرم🌹

  2. درود بر شما بانوی خوش قلم زیبا نگار.
    به شعر پاک خوش آمدید.
    خیال انگیز است قلم پر شورتان.
    بمانید

    • رامینه خوشنام

      تیر 12, 1399

      درود ها جناب زمانیان
      سپاسمندلطفتون هستم
      مانا باشید🌹🌹

  3. علی معصومی

    تیر 12, 1399

    🌿👏👏👏👏
    بسیار زیباست

    • رامینه خوشنام

      تیر 12, 1399

      سلام جناب معصومی
      زیبا خواندید
      مچکرم🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا