🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سهند حمزه زاده
تاریخ تولد: 1376/03/07
جنسیت: مرد
شهر: اردبیل
بیوگرافی:

سهند حمزه زاده (لاندا)
متولد ۷۶/۳/۷
اردبیل

آخرین اشعار سهند حمزه زاده

تا خداوند

سهند حمزه زاده 02 دی 1401

 

تا خداوند در وجودت جوهر از دریا کشید

غزل

خوانش: 95

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

بخت من و چشمان او

سهند حمزه زاده 23 اردیبهشت 1401

 

عهد بستیم و کسی، عاقد بر این، سوگند، نیست

غزل

خوانش: 144

سپاس: 0

سهند حمزه زاده 12 اسفند 1400

فالِ قَهــــوه، ابـــرُ بــــاد آمـــد، تَهِ، فِنجـــان من

تَلخ نوشیــــــدمُ، بد تَر شُـــد، غَم پِنهـانِ من

غزل

خوانش: 169

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

گرچه می خندم !

سهند حمزه زاده 27 بهمن 1400

 

گرچــه ، می خنــدمُ گریــــانم چرا؟

غزل

خوانش: 163

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

تاخت

سهند حمزه زاده 22 بهمن 1399

 

تو را،

سایر

خوانش: 225

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 1