🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق اشتباهی

(ثبت: 239466) خرداد 9, 1400 
عشق اشتباهی

 

باید قبول کنم انگار که اشتباه بودی برام
دیگه نمیخواهم چیزی بگی اصلا برام
عشق اشتباهیم، اشتباه بودم برات
چقدر تصور میکردم خودمو تو ترانه هات
دلم خوش بود به بودنت اما نمیدیم فردای پیش روم
تو اشتباه بودی برام برو نباش پیش روم
بمونم کنارِ تو عمر تو میره به باد
میدونی دنیا نامرده کسی نمیرسه بداد
چشم هامو بستم رو به همه
دنیا فقط درد و اشک و غمه
آدم همیشه به چیزی که دوست داره نمیرسه
آخر عشق ما انگار دست من به دست تو نمیرسه
قبول کن که راست میگم توی دنیا ما عشق معنی نداشت
هر کی برده این بازی رو، رویه صد تا عشق پا گذاشت
توی دنیا ما دیگه مردنگی معنی نداشت
لوتی و لوتیگری توی قلبه کسی جا نداشت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 10, 1400

    درود بر شما💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا