🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حدیث عشق

(ثبت: 247065) فروردین 27, 1401 
حدیث عشق

 

با خنده های تو
بی بهانه خندیدم
با گریه ی مستانه
عاشقانه رقصیدم
تا بودی کنارم
من لحظه ها رو بوسیدم
من عشق را هر لحظه
در چشم های تو دیدم
من گل واژه ی عشق را
عاشقانه بوییدم
سرخوشی برای من
هر لحظه کنار توست
کمی برایم ناز کن
که ناز کردن تو چه زیباست
تو خورشید و مهتابی
میتابی بر شب و روز من
ای بانوی زیبایی
با حریر مهتاب بر تن
ای استوره ی عاشقی
منو به رویاهایم برسان
بگو من دنباله کدام حس عاشقی باشم
وقتی تو هم حس عاشقی
و هم شاعرانه بودنی
تو مثله معجره
برای من
یه دریا برای من
من یه قطره و تن خسته
منو بگیر در آغوش خودت
تا شوم آزاده
ای آخرین درمان
درد های من
تو تنها کسی هستی که میفهمی
دلیل دردهایم را
ای تو تسکین دردهام
تو حدیث عشق هستی
برایم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا