🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق قدیمی

(ثبت: 244194) دی 16, 1400 
عشق قدیمی

خاطرات یه روز
توی چمن زار
که داره هر روز برام
تکرار میشه
یه خاطره از اون روزهای
دوری
که این روزها
تو ذهنم مرور میشه
یه نقاشی قدیمی
از من
که یادم نیست
کی کشیده
یه نقاشی از من
کنارِ دختری
به زیبای گلها
که هنوزم
عطری که میزد
یادم مونده
یه پاییز
پر از شعر
عاشقانه
یه موسیقی
پر از نت های ناگفته
یه قلبی
که هنوز عاشق هستش
کجایی این قصه
گمت کردم
کجایی این
قصه دست تو رو رها کردم
که هنوزم
تو رو پیدا نکردم
بگو کجایی
این قصه
هستی
بگو تو بیداری یا خواب
که همه دنیا رو
این روزها
خواب برده
یه عشق
قدیمی که اولین و اتفاقی
بودش
یه حس زیبا
اما ناشیانه
همون عشق
که هنوز تو خاطرمه
داره این روزها
تو ذهنم تکرار میشه
یه عشق قدیمی
اتفاقی بود
اما
هنوز
توی دست های
باد برام گم
نشده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 16, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . استاد ارجمند فوق زیبا سروده اید 🌺
    . دریای وجودتان آبی و در آرامش 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. 🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا