🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق حقیقی اولسا گر سیرتده گووچه آدلانار

(ثبت: 270106) خرداد 14, 1403 
عشق حقیقی اولسا گر سیرتده گووچه آدلانار

بنام خدا

عشق حقیقی اولسا گر سیرتده گووچه آدلانار
واه یالانچی عشقيدن دونيا دولي رويا قالار

گر حقیقتدن دوتا پیوند عشقین ریشه سی
گون به گون عشق آ رتیریب گیزلین اورکده جا سالار

معرفت اهلی بیلرلر عشق معناسین ندیر
سالکِ راهِ حقیقت دردی درد اوسته قالار

سسلدی یاجَلِّ اکرم عشقه یِئر وار دهریده
سس گلوب دردلی اورکلر ایچره تنها جا آلار

عشق بیر گیزلین الوو دیر عاشقین جانیندادی
سوندورولمز اود دی جانون ایچره جانانون چالار

زنده گانلیقدا فرامرز خالصانه عشقی دوت
نفس دامیندن یایین یوخسا اورک بندین تالار

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

عشق اگر حقیقی باشد در سیرت زیبایی به خود می گیرد
آه که ازدست عشق کاذب به اندازه دنیا رویا و خیال می ماند

اگر ریشه عشق از حقیقت پیوند بگیرد
روز به روز عشق افزون گشته و در دل جا می اندازد

اهلِ معرفت میدانند که معنی عشق چیست
سالک راِ حقیقت درد را روی درد تلنبار می کند

صدا زد یا جلِّ اکرم آیا عشق دراین هستی جا میگیرد
صدا آمد که فقط در دلهای سوزان از درد جا میشود

عشق یک شعله ی پنهانی است که در دل عاشق سُکنی گزیده
آتشِ خاموش نشدنی است در جانت که جانانت می نوازد

در زندگانی فرامرز عشق خالصانه را بگیر
از دامِ نفس دوری کن والّا بند دلت را پاره می کند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا