🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فرامرز عبداله پور

 

بیر بوسه زکات ایله تئز اول کی یوباندیرما

غزل

خوانش: 47

سپاس: 1

 

عقل یارم بود اگر ، میکرد ترکِ عشقِ یار؟

غزل

خوانش: 26

سپاس: 4

که دنیا فانی است فانی

در این دنیا نمی مانی

غزل

خوانش: 31

سپاس: 3

سنله یارانمیش هامی پیدا اولوب

سنله سو توپراقدی توانا اولوب

مثنوی

خوانش: 31

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

«الَّذِينَ يَأْكُلُونَ اَلرِّبَا»

مثنوی

خوانش: 40

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

بیزدن سلام اولسین مسلمانلارا

خوانش: 22

سپاس: 2

 

قَدِر آخشامی گلیب حق طرفیندن یِئره نور

خوانش: 23

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

ولایت الهی

بنام خدا

مثنوی

خوانش: 20

سپاس: 2

دفترین آچمیش باهار قِصّه حکایت ائدیر

چه چهه قوشلار دوشیب نغمه تلاوت ائدیر

غزل

خوانش: 28

سپاس: 3

 

گفتم ای سلطانِ مه رویان بده پیغامِ دل

خوانش: 26

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

رمضان آیی گلیب ماهِ عبادت گلدی

غزل

خوانش: 36

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

گُنجِشم است هردو جهان ، گُنجِشِ من نیست جهان

غزل

خوانش: 37

سپاس: 2

 

چه مدت ها سحر شب میشود شب تا سحر یا رب

غزل

خوانش: 54

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

بنام خدا

اي يوسف ِ زهرا گُلِ گُلزار امامت

سایر

خوانش: 34

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

حُسنِ تو هر قدر افزون است عاشق زارتر

غزل

خوانش: 61

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

بنام خدا

من به جمالِ ازَلی ، عاشقِ دلبسته شدم

غزل

خوانش: 60

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

 

بَزک ایتمیش منیم یاریم چکیلمیش قاش یایا بنذر

خوانش: 36

سپاس: 2

غزل

خوانش: 58

سپاس: 1