🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق و وفا

(ثبت: 269312) اردیبهشت 7, 1403 
عشق و وفا

بسمه اللطیف
عشق و وفا

در عشق تو هر گونه خطر خواهم کرد
از عشق جهان زیر و زبر خواهم کرد

من فکر و خیال عافیت جویی را
در عاشقی از سرم به در خواهم کرد

از جمله نام و ننگ خود در طلبت
ای ماه پریچهره گذر خواهم کرد

هر جا که روی به هر کجای دنیا
من هم به هوای تو سفر خواهم کرد

هرچند که با عاشق خود بی مهری
من کوشش خود بار دگر خواهم کرد

مهدی به همین اشک نهان در غزلم
من در دل سنگ او اثر خواهم کرد

دوران سیاه ناگواری ها را
با عشق و وفای خویش سر خواهم کرد

#مهدی_رستگاری
یازدهم مرداد ماه سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
دوم اوت سال ۲۰۲۱ میلادی
غزل سرایی گروه ادبی «انجمن ادبی سرای شعر»

دفتر شعر روزگاران
۱۵۱

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 7, 1403

    سلام و درود
    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌹

    • مهدی رستگاری

      اردیبهشت 8, 1403

      درود و ارادت و سپاس فراوان استاد گرانقدد🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا