🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 264943) آبان 2, 1402 
عشق

 

عشق  را
نیمه سر می کشیم
شهر پر می شود
از نیمه های  سرگردان

 

✍#شیدا_شهبازی
📚#خوشه‌_خوشه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 2, 1402

    سلام‌

    همینطور است
    عشق را باید کامل سر کشید

    درودتان

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏👏🌱

    • شیدا شهبازی

      آبان 9, 1402

      سلام و عرض ادب
      ممنون از لطافت نگاه شما🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا