🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید

(ثبت: 258726) اردیبهشت 2, 1402 

 

او که نباشد
عید معنا ندارد
ماه من این عید
باز هم نیامد…!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 2, 1402

    درود فروغ گودری عزیز

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 2, 1402

    سلام

    خواهم که شادی تو صد ها هزار باشد
    یعنی تو را به شادی دیدار یار باشد

    عیدتان مبارک

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • فروغ گودرزی

      اردیبهشت 2, 1402

      درود استاد
      عید بر شما هم مبارک 🌷🌺🌺🌺🌺🌸

  3. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 2, 1402

    درود مهربانو
    زیبا سروده اید
    عیدتان مبارک باد
    ❤️🌹❤️🌹🌿🍃

    • فروغ گودرزی

      اردیبهشت 2, 1402

      درود نازنینم
      زیبا نگاه شماست
      ممنونم که به مهر خواندید 🌷🌷🌺🌺🌷🌷🌹🌹🌷🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا