🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غدیر و کربلا

(ثبت: 213703) مرداد 29, 1398 
غدیر و کربلا

قرینه ی هم هستند

غدیر و کربلا

در وفاداری

وقتی که دو مرد

مردانه دست دادند

تا پایان خط رفتند

علی

در غدیر

و عباس

در کربلا…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. علی معصومی

    مرداد 29, 1398

    درود و ارادت
    جناب بیابانی نازنین
    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹🌹
    مژگان و ابروان تو
    تیر و کمان عشق

    افتاده دستهای تو
    در هر نشان عشق

    عباس خاک پای
    حسین است و نیز او

    اوراق دفتری زده
    با داستان عشق….🌹

    • هادی بیابانی

      مرداد 30, 1398

      درود استاد ارجمند
      زیباتر حضور گرم شماست
      از شعر زیباتون هم تشکر دوست گرامی💐🌿❤️🙏

  2. رسول رشیدی راد

    مرداد 29, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. ❤️❤️❤️❤️

    • هادی بیابانی

      مرداد 30, 1398

      ممنون از محبت شما استاد بزرگوار💐🌿❤️🙏❤️

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 29, 1398

    احسنت
    یاعلی

    • هادی بیابانی

      مرداد 30, 1398

      ممنون دوست عزیز
      علی نگهدارت باشه💐🌿🙏❤️

  5. سلام و درود استاد عزیز

    بسیار زیبا . دستمریزاد

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

    • هادی بیابانی

      مرداد 30, 1398

      سلام و درود برشمااستاد ارجمند زیباتر حضور گرم شماست 💐🌿❤️🙏

  6. امید سعیدی

    مرداد 30, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    در پناه خدا🌹🌹🌹

    • هادی بیابانی

      مرداد 30, 1398

      سلام و درود دوست گرامی
      ممنون از محبت شما
      خداوند نگهدارت باشه🌿❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا