🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشورا

(ثبت: 231607) شهریور 22, 1399 

با سلام خدمت همه دوستان مدتی بود به خاطر اتفاقات ناگواری که برام پیش اومد و شرایط روحی مرا بهم‌ زد از شما و سایت وزین شعر پاک دور بودم حال مجدد به جمع شما برگشتم با شعری جدید انشالله بازهم پذیرای این حقیر باشید

خسته ام

از واژه های تلخ

که در شعرهای عاشورایی خوانده ام

به قول سهراب

چشم ها را باید شست

و جور دیگر

باید دید

و من می خواهم

جور دیگری نگاه کنم

به عاشورا

نگاهی مثل زینب

که جز زیبایی چیزی ندید.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 22, 1399

    با سلام و دروود خدمت شما آقای بیابانی عزیز
    ان شاا… همیشه سلامتی و تندرستی و طراوت
    فرش راه زندگی تون باشه
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • هادی بیابانی

      مهر 3, 1399

      سلام دوست گرامی ممنون بزرگوار انشا الله با دعای شما دوستان❤️🙏💐

  2. محمدعلی رضاپور

    شهریور 22, 1399

    سلام و درود و ارادت
    احسنت بر شما
    دوباره
    بسیار خوش آمدید
    ❤️🙏

    • هادی بیابانی

      مهر 3, 1399

      سلام دوست گرامی ممنون از محبت شما 🌹🙏💙

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا