🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنها بازمانده

(ثبت: 218732) آذر 12, 1398 

وقتی روح
تنها بازمانده کالبد انسان است
مهم نیست
چشم هایی خاموش
گوش هایی بسته
زبان هایی ساکت و پاهایی …
تابلوی ایست
به خود بسته باشند
خاک
بدون تبعیض
آخرین بستر همه انسان هاست…

هادی بیابانی (شاعر و نویسنده)

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    آذر 12, 1398

    👏🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  2. درود ها
    بسیار زیبا و دلنشین سرود ه اید
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای هادی بیابانی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

  4. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای بیابانی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا